ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», покупці мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, тощо. Також повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Порушення кожного з цих пунктів залишає за нами право відмовити Вам в обміні або поверненні товару. Якщо товар знаходиться в неробочому стані, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.Обмін або повернення товару проводиться через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами. Повернення грошей можливе після повернення товару, в випадку відсутності грошей в касі, протязі тридцяти днів
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту покупки товару, який не має істотних недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту)
- відсутній елемент комплектації товару.
Гарантія
Обмін або повернення товару проводиться через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами. Повернення грошей можливе після повернення товару , в випадку відсутності грошей в касі, протягом максимум тридцяти днів. Спосіб повернення грошей також обговорюється з нашими консультантами.
Порядок повернення товару:
Переконайтеся в збереженні і цілісності заводської упаковки товару, якщо така є. На товарі не повинно бути слідів використання, повинні бути збережені всі ярлики .
1. Повідомте нашому консультанту про Ваш намір повернути товар
2. Заповніть заяву на повернення, яке знаходитися на нашому сайті (a-mur.com.ua/order_exchange.htm).
3. Реквізиті на відправлення повернення Ви отримаєте у листі, яке ми надішлемо Вам на електронною пошту, після розгляду Вашого заяви на повернення.
4. Після відправлення поверхня, надішліть нам на електронну пошту номер декларації, який Вам буде надано у компанії перевізника «Нова пошта» . Тільки за номером ми маємо можливість отримати Вашу посилку.
5. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання, пов'язані з обміном або способом повернення грошей.
Якщо повернення або обмін відбувається через нашу помилки (вислали Вам не той товар, колір, брак) ми оплачуємо послуги Нової пошти (повернення грошей на карту банку або поповнення рахунку).
У разі обміну по іншим суб'єктивним причинам (не підійшов розмір, не подобається колір, і.т.д.) відправка товару до нас оплачується за Ваш рахунок. Усі наступні обміни за рахунок покупця.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
- Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 (в чинній редакції, з урахуванням змін);
- Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р,
- Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 360 від 19.07.2005 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2005 за № 783/11063;
Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
- Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари;
- Парфюмерно-косметичні вироби;
- Перо-пухові вироби;
- Дитячі іграшки м'які;
- Дитячі іграшки гумові надувні;
- Зубні щітки;
- Мундштуки;
- Апарати для гоління;
- Помазки для гоління;
- Гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Сурдини (для духових музичних інструментів);
- Скрипічні підборіддя;
- Рукавички;
- Тканини;
- Тюлегардинні і мереживні полотна;
- Килимові вироби метражні;
- Білизна натільна;
- Білизна постільна;
- Панчішно-шкарпеткові вироби;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Друковані видання;
- Лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;
- Пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревоволокнисті і деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: - Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Пошкодження, що виникли при недотриманні режиму прання, сушіння делікатних виробів;
- Пошкодження, що виникли через особливості носіння виробів клієнтом (потертості);
-дефект и пошкодження, які виникли внаслідок доставки транспортних компаній.